new in; lush stuff from Lush


photo: me

svängde förbi Lush förra veckan för lite nya produkter & grejer; T For Toes (dusting powder), Breath Of Fresh Air (toner), Angels On Bare Skin (face cleanser), Big Blue (bath bomb), Buffy (body butter), & ett sample av Imperialis (face moisturiser). så himla nöjd med allting!

har testat rengöringen, toner:n & ansiktskrämen - & I love them. tror att min hy är ganska så glad också, haha. deopudret för fötterna är också grymt bra, särskilt med tanke på att jag springer runt på jobbet hela tiden osv. body butter:n blev jag såld på för länge sedan & den har blivit en given produkt bland mina badrumsgrejer! tog ett bad med "big blue" häromkvällen också - helt fantastisk, åhåhå! LOVE LUSH.



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback