just a crappy post about nothing really

har ingen riktigt inspiration för bloggen just nu, så skriver mest bara trams & grejer, ok. bra lunchskift på jobbet igår, sedan hängde jag mest i lägenheten. idag jobbar jag kvällsskift, så innan dess vill jag försöka ta mig till stora Tesco i Hackney för att leta efter sojaglass, samt kanske dra till Boxpark i Shoreditch för att köpa hörlurar ... eller så sitter jag bara här tills det är dags att dra till jobbet, haha ... oh well OH WELL.

har förresten en hel del fint att se fram emot just nu; hösten är här & jag älskar det, på måndag ska jag tatuera mig (bytte tid pga jobb osv), om ungefär tre veckor kommer min mamma hit på besök, i november/december ska jag nog till Thailand i två veckor, sedan är det jul & om jag har tur får jag fira julafton hemma i Svea, & efter det är det ju nyårsafton samt ett helt nytt år runt hörnet - exciting times med andra ord, åhå!
Postat av: sofia

och så kommer jag i oktober :DDD

Svar: ah men just det! det ser jag ju också fram emot va!
mia

2012-09-20 @ 13:37:49
URL: http://sofiastarstrukk.blogg.se
Postat av: sara

Intressant trams! Man vill ju veta vad du pysslar med där borta :) jag tycker förresten din blogg har en bra blandning av vardag, inspiration och läsning som är intressant på ett informativt sätt, du är grym!

Svar: en av de finaste kommentarerna jag någonsin har fått här va, tack så mycket darling! slår vad om att du är hur grym som helst också, x
mia

2012-09-20 @ 21:30:33
Postat av: sara

klart jag är ;)

2012-09-23 @ 20:02:03



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback