I'm coming up only to hold you under, & coming up only to show you wrong

photo: me

gårdagen var ännu en ledig söndag, ännu en dag i historien. eller vad man nu ska säga.
tog det mest bara lugnt hela dagen, vilket jag oftast gör när jag inte jobbar ... mötte upp min vän Cecilia för en kort sväng runt Covent Garden & ett besök på min restaurang, då hon är intresserad av att söka jobb där. håller tummarna för att hon får det, vore ju hur roligt som helst! så efter en snabb tur dit & en runda inne på Urban Outfitters köpte vi take away-kaffe på Pret a Manger & hade det lite sådär lagom mysigt på trottoarkanten.

sedan hängde jag mest bara i lägenheten; kollade på några avsnitt av Fringe & insåg återigen att det är världens bästa serie, samt försökte förstå varför jag slutade kolla på den i mitten av fjärde säsongen. a mystery, indeed. men nu är jag iallafall tillbaka där & allt är bra. något annat nytt är att min tatuering har börjat flagna & klia så in i helvetet mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen. vill riva av mig hela benet, seriöst. men får inte röra, åh nej. annars så händer det inte så mycket här faktiskt ... lever, liksom. drar till jobbet om en halvtimme nu också, hörs när vi hörs lovers.
Postat av: Michelle

ÅÅåååh den låten är så asdglkjhs bra omg <3
Och älskar förövrigt dina senaste inlägg, du har en schysst stil mhm. Lycka till med tatueringen, den ser sjukt najs ut förredu!

2012-10-01 @ 18:09:34



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback