The Killers - Runaways


vet inte om jag någonsin har nämnt att The Killers är ett utav mina favoritband, men så är det iallafall. har inte vågat lyssna på nya skivan än, då jag är rädd för att älska den & vetskapen om att deras konsert här i november är slutsåld får mig att gå i bitar. har tagit mig igenom halva Runaways, men klarar inte av mer. den är för bra, alldeles för bra. åh, kärleken.



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback