just another thursday

kvällsskift i tisdags, dubbelskift igår, ledig idag, & dubbelskift imorgon - hittar inte riktigt tid för bloggen ... ingen vidare inspiration heller, är mest bara stressad eller lat eller på jobbet just nu. vet inte riktigt vad livet håller på med, har alla möjliga känslor & tankar, & vet inte vart jag ska ta vägen. vill gråta & skratta om vartannat, vill bara ligga i sängen men vill samtidigt ta första bästa buss någonstans främmande, vill kolla på alla tv-serier som har börjat fast vill dra till Thames-floden för att sitta i tystnad. åh, vad är det som händer? jag vill ju bara ha vänner att umgås med. vill vara vän med grabbarna, vill vara vän med bästa brudarna, vill vara vän med vem som helst. ensam i världens tjugosjätte största stad om man ser till folkmängden. usch, vad deprimerad jag låter. men jag är helt slut just nu.

oh well, ska nog ta & carpe this diem; planen är Shoreditch Boxpark för att köpa nya hörlurar, sedan Bromley-by-Bow för att leta efter sojaglass på stora Tesco, & efter det ska jag nog mest bara chilla i lägenheten. puss på er.
Postat av: Carl Penter

Ja lite deprimerande är du allt Keep on..

Men å andra sidan, det ser jag inte som någon större skräll direkt.

Men om du har en väldans tur så kanske du hittar någon du kan prata med på vägen till din glass jakt! WOOHO!

Berätta gärna hur det gick!



2012-09-28 @ 11:49:22
Postat av: sara

Alla har vi väl sådana perioder i livet då man vill vara överallt och ingenstans, själv brukar jag alltid känna så när hösten tågar in eller våren tittar fram.

Svar: att det har att göra med hösten kan nog stämma faktiskt, även om det nog är min favoritårstid & trots att jag har himla mycket fina saker att se fram emot under resten av det här året. men har alltid blivit lite vissen när hösten är på ingång, så det kanske sitter kvar mentalt. oh well.
mia

2012-09-28 @ 12:25:07
Postat av: Olivia.

Vill bara säga att jag verkligen gillar din blogg och hoppas att du fortsätter med den, för den är jätteintressant att läsa:) Keep up the good work!

Svar: tack så hemskt mycket tjejen, det gör mig asglad att höra! ♥
mia

2012-09-28 @ 14:56:45



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback