Modest Mouse - The World At Large

 


för exakt sju månader sedan postade jag "Float On" här i bloggen. kan ju säga att den fortfarande är en av mina absoluta favoriter, men även denna får sig ett par spelningar för många lite till & från. hela det här albumet är förresten ett av de bästa någonsin, mhm mhm.

nu är jag iallafall jättestressad för jag har försovit mig en timme (som vanligt). dubbelskift idag, inte ett dugg taggad. pusss.



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback