I'm sick when I'm here, so the crowd at the front get covered in vomit // Hadouken! killed it last night

photo: me

Hadouken! på Ministry of Sound igår då - fick sällskap av Josefine, samt hängde med lite andra sjysta kids. dansade sönder fötterna, tog av mig tröjan på grund av värmen, skreksjöng alla orden i varje sång (utom två nya som jag inte har hört), kastades runt bland människor, hamnade front row, var lyckligast någonsin. herrejälvar vad bra det var, alltså! så sjukt glad över att de spelade "That Boy That Girl", "Get Smashed Gate Crash", "Mic Check", & "House Is Falling" också. hade de inte spelat den sistnämnda (som är min fave) så hade jag slutat lyssna på dem helt & hållet, mhm. så tur för dem, med andra ord. fick även chansen att snacka lite med Chris (som är GORGEOUS) efteråt åh åh dog lite. bästa kvällen.

om ett par timmar ska jag försöka ta mig till jobbet iallafall. vet inte hur det kommer gå, OS börjar ju idag. fuuuuccckkk.
Postat av: Mejva

Låter som en jäkla bra kväll! :D snöggaste tröjan dessutom. Så jävla najs!

2012-07-27 @ 15:17:04
URL: http://mejva.blogg.se
Postat av: catarina

låter helt jävla underbart & fasen vilka snyggingar ni är/var!

måste också fråga vaaar din tröja är ifrån? sjukt snygggg

Svar: det var det verkligen, & tack vaaaa!tröjan är från iamvibes.
mia

2012-07-27 @ 19:27:50
URL: http://creatingtoinspire.blogg.se



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback