i'm sick of you in my head

det där med att gilla någon, det är inte enkelt. mindre enkelt är det när man gillar två personer. typ. ungefär. fast den ena har man förmodligen kanske ingen chans med alls (bortsett från den där gången, men då sade jag "nej"), på gund av olika anledningar. den andra kan man nog få när man vill. men vill jag? jag vet inte. det finns vissa misstag som jag faktiskt nästan önskar att jag begått, om så bara för att se vad som hade hänt.
Postat av: sara

Hellre ångra något man gjort, än något man inte gjort.

2012-01-31 @ 18:21:34
Postat av: Frida

Det går inte att kommentera det nyaste inlägget så jag skriver här istället!



Gud var kul att få provjobba på lush :D

Det är verkligen drömbutiken nr.1 för mig att jobba på. Hoppas du lyckas få jobb där och allt går bra för dig i övrig där nere :>

2012-02-02 @ 12:35:55
URL: http://indignation.blogg.se/
Postat av: sofia

haha åh vet du? jag skulle hälsa från Jenny och Fredrika (?)haha Jenny går i min klass, så sjukt random!

2012-02-02 @ 14:23:03
URL: http://stopteasingme.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback