wake up in the morning feeling like Winehouse

ehuehemen god morgon lovers. (skrev först "morning" istället för "morgon" ... bra. & klockan är 13.00 ... bra.)
idag är jag ledig & det är så skönt att jag inte riktigt vet vad. dubbelskift igår som mest bara var jobbigt, men jag tog mig igenom det & överlevde ändå. hur som. idag har jag mest bara tänkt vara hemma & chilla. som mest ska jag väl dra till Tesco för att handla mat, samt kanske ta brädan till Victoria Park en sväng. annars så ska jag nog bara städa & kolla på tv-serier faktiskt. det är vad söndagar är till för, mhm.



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback