such exciting times to be alive

image description
photos: me (senaste från telefonen, ni som följer mig på instagram - spacewalking - har nog redan sett dessa)

inne på min tredje dag här borta nu dåååå. älskar nästan precis allting & är så himla glad över att vara tillbaka. hoppas att jag kan stanna länge.
jag har inte riktigt kommit igång med jobbsökandet på allvar än, men har redan fått provjobb på en restaurang i Covent Garden imorgon samt blivit lovad att jag står först på listan ifall WeSC på Neal Street behöver anställa nya (skulle få veta nästa vecka typ). so exciteddd!

idag har jag iallafall hängt lite i lägenheten, promenerat med Daniel (flatmate) till Brick Lane, & sedan spanat in skejtare vid South Bank (ehehehe). nu sitter jag i sovrumsfönstret & kikar på gatan nedanför, samt skriver detta då. fina grejer det här, alltså, mmh.
Postat av: Sofie

Låter verkligen inte dumt du!! (: Och lycka till på jobbfronten oxå!

2012-04-11 @ 20:46:08
URL: http://themusicneverstops.blogg.se/
Postat av: Malin

Låter så härligt! :)

Lycka till!

2012-04-12 @ 00:47:50
URL: http://firewolf.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback