monday monday monday

sätter lite guldkant på vardagen idag & dricker apelsinjuice ur ett vinglas. hell yesss.
om ungefär en kvart ska jag börja dra mig mot Enköping för ett möte på Arbetsförmedlingen, måste prata med min handledare om att jag snart lämnar landet lagom & allt sådant där! men bortsett från det så har jag inga större planer än att träna lite, äta & kolla på tv-serier. yeh yeh yeh.
& that's about it. vad händer i era liv, lovers?

update, 12.36: tror ni inte att jag missade bussen eller? jorå. & nästa går inte förrän om en timme. & jag får inte tag på min handledare.
asdfghjkl orkar inte. ska fixa någon sjyst lunch & dansa till Does It Offend You, Yeah? så länge. puss.

update, 13.49: haha, blev inget möte idag trots allt ... min handledare skulle höra av sig om en ny tid eller något, så vi får väl se hur det blir med den saken. aja, shit happens. ska fortsätta dansa runt lite nu, sedan blir det långpromenad & grejer, & efter det ska jag kolla tv-serier. mhm!
Postat av: sofia

jag sitter på praktiken och kommer göra det de närmaste 3 veckorna! sen ska jag jobba i kväll också, kul! men i mitt liv händer inget alls, inte sådan cool bloggare med massa projekt o så :(

2011-11-14 @ 12:35:25
URL: http://stopteasingme.blogg.se/
Postat av: pia

hoppas du uppdaterar oså under/om din vistelse i tekopparnas land

2011-11-14 @ 13:14:25
URL: http://worrriedground.blogg.se/
Postat av: Fröken Cocco Sohl

Känns som att alla flyttar till London medans jag sitter här. Vill också! Hoppas du får det fint där :D

2011-11-14 @ 20:00:31
URL: http://cocco.spotlife.se



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback