Thailand part two: Bangkok



utsikten från sovrumsfönstret hos min farbror. jag satt på sängen precis vid fönstret & njöt av utsikten medans jag åt frukost. mmh.


frukost & fika på Starbucks var typ bäst. deras mango passion juice (på bilden) var helt heavenly. & deras iced chocolate också, om nom.



photos: me/mum

egentligen orkar jag inte berätta så mycket om vad vi gjorde, men i korta drag; vi åt fantastiskt god mat & hade mysiga fikastunder varje dag, vi promenerade runt på för oss både kända & okända gator, besökte en del olika shoppingcenter (t.ex MBK, Platinum, Siam Paragon, Centralworld & några jag inte minns namnen på), åkte Skytrain, gick på marknader, besökte Wat Arun (The Temple of Dawn) & hade det allmänt bra. fy satan vad jag älskar den staden alltså. så livlig & färgglad, men ändå med en lugn atmosfär. ♥
Postat av: sofia

kändes som att du var borta jättelänge D:

2011-03-17 @ 17:07:45
URL: http://stopteasingme.blogg.se/
Postat av: Suzanna

sjukt avundssjuk, skulle också gärna vilja besöka thailand någon gång! askul att höra att du hade det bra! :)

2011-03-17 @ 17:20:49
URL: http://suzannakarlsson.blogg.se/
Postat av: jennifer,

ser makalöst härligt ut. jag trånar lite efter storstäder för tillfället.

2011-03-17 @ 18:39:38
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: jessica

hihi det är lugnt! hoppas att du hade det awesome :D

2011-03-17 @ 18:58:33
URL: http://jessecupcake.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback