friday, and a bit of thursday

här hade jag tänkt berätta lite om gårdagen, så faktiskt var en väldigt bra dag!
det började med att jag var hemma på förmiddagen, tog det lugnt, drack té och panikpluggade lite matematik inför slutprovet. efter det åkte jag till Bålsta, gick till skolan och frågade efter matsalen (nej, jag vet inte vart den ligger, har bara varit i tre klassrum på den skolan) där vi skulle skriva provet, hittade dit och började. jag var så nervös att jag bröt av stift efter stift på grund av min hårda handstil och händerna skakade lite. efter en och en halvtimme var jag klar, och jag hade en bra känsla i magen. glad över att det äntligen är över, och jag tror faktiskt att jag klarade det!

efter det åkte jag tillbaka till Enköping och fixade lite saker, sedan åkte jag och Cristian till Västerås för att kika runt lite. jag hittade en supersnygg t-shirt med Heidi Klum (ni vet den där hon pekar finger? love it!) för 200 kr, men eftersom min plånbok svälter så får jag önska mig den i julklapp. hade även ett ärende hos Bik Bok, vilket slutade tursamt för mig; förra helgen köpte jag en jacka i Stockholm som skulle ha kostat 699 kr men som var nedsänkt till 399 kr, trots att storleken var lite för stor. i hopp om att den fanns i en mindre storlek i Västerås hade jag den med mig för att eventuellt byta. självklart fanns den i min storlek, så jag gick till kassan för att byta och sa då att i Stockholm hade den varit prissänkt (på denna stod det 699 kr) till 399 kr, men då sa hon i kassan "fast här kostar den 299 kr"! så jag fick jackan i rätt storlek, samt 100 kr. ka-ching!
köpte även två julklappar till Cristian och en julskiva med Elvis på Media Markt.

sedan åkte vi hem för att titta på Glee och Fringe. torsdagskvällarna är fina. ♥

men idag är det fredag och jag ska träffa finaste Pauline! puss hej.


min nya jacka. ganska dålig bild, but I love it (jackan alltså, inte bilden)!
ps. redigerade bort mina händer då de såg riktigt skumma ut. och hej lår.
Postat av: matilda

du är verkligen en asmysig människa. jag blir glad av att läsa din blogg, haha :*

2009-12-18 @ 13:27:19
URL: http://costella.blogg.se/
Postat av: Jennifer och Linnéa

svar: Det går jättebra att beställa efter jul. Priset kommer att höjas pyttelite bara. :)

Kram

2009-12-18 @ 13:39:47
URL: http://sweetnothing.blogg.se/
Postat av: mathy

gillade din blogg med :D hihi. dom är från kawaii-design eller nåt sånt :D

2009-12-19 @ 14:16:46
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback