music video shooting today


photo: me

om ni inte är vänner med mig på facebook/följer mig på twitter eller instagram så kan ni aldrig gissa vad jag har haft för mig idag ... men jo alltså, det råkar vara så att jag har, som rubriken föreslår, deltagit i en inspelning av en musik video - med fucking Hadouken!! har alltså hängt på Ministry of Sound hela dagen tillsammans med andra kids, lekt publik för bandet & hört nya singeln (som inte släppts än) nästan för många gånger, samt pratat lite med grabbarna + bruden. mhm. det ni! trots att det var lite småsegt ibland & att jag drog dit ensam (fast hängde med en trevlig brud & även tre skotska grabbar) så var det fantastiskt roligt! nya låten är förresten hur grym som helst, så jag längtar verkligen tills den släpps, åhå.
Alice var även hur gullig & trevlig som helst, & jag ville hemskt gärna kidnappa både Nick & Chris. mums, alltså.

men nu är jag iallafall hemma igen, så ska mysa med lite glass & ett avsnitt av The Walking Dead tror jag.




1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback