I'm hanging on your words, living on your breath, feeling with your skin, will I always be here?

nu har hon åkt & det gör så jävla ont i hjärtat. även fast det kändes konstigt att ha henne här, även fast vi småtjafsade lite, även fast vi inte gjorde något särskilt alls, så var det himla fint att ha mamma här. jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. som tur är så kommer vi att ses om ungefär en månad igen (återkommer om det senare), samt över jul då jag åker hem en sväng. nästnästa helg kommer pappa hit lite också, & trots att vi kanske bara hinner ses en dag så är jag glad. ärligt; det värsta med att bo här borta är att inte kunna se min familj så ofta som jag vill.

nåväl. nu sitter jag här i längeheten igen & äter pappadam med mango chutney från Tesco ... inte alls på samma nivå som maten vi åt på indiska Masala Zone tidigare idag, men det duger väl. hade tänkt slänga upp lite bilder från de senaste dagarna, men jag orkar inte just nu. sorry. kan trösta er med att jag har en del grejer att lägga upp & berätta om iallafall, so stay tuned osv. pusss.
Postat av: m

nice nice nice!

2012-10-09 @ 12:21:04



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback