I kind of don't, but I kind of do

jobbade 11-4 & sedan 5-C (closing) igår. ungefär tretton timmar totalt, mmh. kom hem runt 1.30 inatt eller så, minns inte riktigt. första dubbelpasset för min del då - det gick faktiskt väldigt bra, fast mot slutet av kvällen så var jag väl inte den piggaste direkt ... men ah, hade roligt iallafall. fick £10 i dricks också, så nu har jag tjänat ihop tillräckligt för att köpa ett par Vans! ska nog försöka göra det nu i veckan, ah.
hur som helst. bra dag igår. lyckades öppna en vinflaska för första gången också, mhm.

idag vet jag dock inte alls vad jag ska hitta på, annat än att dra iväg & köpa mat. måste nog till både Sainsbury's, Tesco & Iceland ... tur att alla ligger rätt så nära varandra. lite drygt med utspridda varor & priser & erbjudanden, men men. lite extra promenad har väl ingen dött av?
Postat av: felicia - fotokobran

Jag hoppas denna veckan har varit superbra! :D

2012-05-03 @ 22:02:32
URL: http://fotokobran.se



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback