another text post

har de senaste dagarna hostat rätt så mycket utan någon vidare anledning, men igår på jobbet så kände jag hur resten av kroppen började inse att det där med förkylning kan ju vara trevligt nu när jag ska jobba så mycket. eller hur var det nu? eh, ja. är alltså inte helt frisk & kry för tillfället, men måste ändå jobba. fast fick gå hem ungefär två timmar tidigare igår från mitt dubbelskift, då jag helst av allt bara ville lägga mig på golvet & grina. tur att man har snälla managers. MEN MEN, nu är jag iallafall vaken igen & ska börja röra mig mot jobbet om en timme eller så ... vill helst av allt bara ligga kvar i sängen, men det går inte riktigt. jobbar lunch idag (som tur är), sedan kväll imorgon, ledig på lördag, & så dubbelt på söndag. hoppas verkligen att jag är ledig på måndag, behöver det, ok.

spillde precis kaffe i sängen, men tänker ärligt talat bara låta det torka in i täcket - can't be arsed to care at the moment. & våran tvättmaskin är sönder, såatteh. ja. bra grejer. nu måste jag stressfixa mig lite, ok. vi hörs när vi hörs, lovers!
Postat av: alexandra

Åhh krya.:**



re: Tror du skulle passa asbra i ett lila läppstift! Det är fortfarande ganska neutralt, men ack så fint.

2012-05-24 @ 18:04:44
URL: http://atypi.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback