ring ring ring ring ring ring

ah tja va, precis hemkommen från en heldag i Stockholm - har varit på utbildning för mitt nya (temporära) jobb som telefonkommunikatör! fem timmar om dagen i ungefär tio dagar ska jag sitta & ringa folk som har skänkt något till Frälsningsarmén för att försöka övertala dem att bli månadsgivare. tror fan att jag kommer vara rätt så duktig på det också, om jag får vara ärlig här. snacka med pensionärer halva dagarna låter ju ändå ganska gött, don't you agree? har iallafall en till utbildningsdag imorgon, men tror vi skulle börja ringa redan då ... iallafall prova lite. ah.
hängde även med mamma & lillebror en sväng; vi käkade på MAX & gick en snabb liten runda på stan. fina grejer, fina grejer.

men imorgon är det typ helg & jag ska nog hänga med Angelica, vilket kommer bli awesome as always! ♥
Postat av: Dzana

Blev så himla glad när Jim (som är lite konservativ angående vegetariska alternativ osv) ba "åh verkligen jättejättejättegott" angående Maxs Greenburgare. THE PROUDNESS. Bra att du fått jobb så du kan skaffa MONEEEEyyy och åka härifrån! <3

2012-03-22 @ 21:20:31
URL: http://dzanadoo.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback