you just keep me hanging on

dubbelskift igår; vilket till en början var svintråkigt & händelselöst (lite fint dock att ett par stycken på jobbet frågade om något hade hänt eller så, eftersom jag var tystare än vanligt ... var mest trött, men lite nedstämd (fast det sade jag inte till alla, bara till de få som frågade om rätt ämne) också), men efter klockan fyra kom några utav mina favoritkollegor så då blev allting bra bra bra! hängde mest på nedervåningen i baren, fastän det inte var så mycket att göra där (bortsett från stora bordet med tolv personer) - men det var lungt & skönt att få komma från övervåningen lite faktiskt. anyhow - körde på lite gratis drinkar & öl efteråt, gick sedan till bussen i galet spöregn, kom på att jag har glömt att top up mitt oyster men busschauffören var snällast & lät mig åka gratis. höjdpunkt, lätt.

men ah, det var väl gårdagen väldigt kort & sammanfattat. idag börjar jag inte jobba förrän klockan sex, så tills dess vet jag inte alls vad jag ska göra. funderar på att dra till Camden en sväng, men samtidigt så är jag lite sugen på att bara vara hemma & chilla. fast vet inte riktigt om jag pallar det ändå. too many thoughts då, liksom. åh. livet, alltså.



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback