you don't really love me

tänkte skriva något om hur besatt jag är av Hadouken!'s senaste låt här, eller bara något om hur mina dagar flyter ihop, eller kanske något om fotbollsmatchen som vi stream:ade live på jobbet igår, eller varför inte en rad eller två om hur spännande det ska bli att åka hem om åtta dagar?
men jag vet inte riktigt. känner mig trött mest hela tiden & längtar efter att något grymt ska hända. ah.

idag ska jag iallafall gå & betala hyran till våra hyresvärdar för första gången helt själv. sedan blir det en snabb sväng förbi Boxpark Shoreditch, vidare till Camden efter det, & så en liten tripp till Oxford Circus + kanske Carnaby Street. ses vi på stan eller?



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback