wednesday morning

good morning lovers, how are you today?
åh vad jag just insåg att jag inte har lust att prata engelska - kommer kännas så sjukt konstigt att jobba idag, eftersom jag har varit ledig de senaste tre dagarna. kör på dubbelskift också, oj oj oj. hoppas att jag jobbar med bra personer iallafall, ja.

annars sååå ... planerar jag lite för resan hem (längtar något helt galet!), hänger mest inne eller ute & lite överallt med Hadouken! & The Maccabees & OFWGKTA som sällskap i lurarna, samt önskar att jag orkade släpa med mig kameran (eller slänga upp iPhonen) oftare, vill ju bjuda på fina bilder från stan. men eh, ska försöka bättra mig, ok.



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback