my fave place;


photo: me
bara en random bild på finaste Big Ben. är så himla kär i den klockan att det är löjligt, åh.

fredag igår iallafall - jobbade dubbelskift & trodde seriöst att jag skulle dö. mådde så himla dåligt första halvan av dagen, minns knappt ens hur jag tog mig till jobbet eller någonting. men efter lunch & shitloads med vatten så mådde jag bättre! jobbade downstairs med Charlie, vilket var grymt roligt faktiskt - drack även lite drinkar & vodka shots (det var ju trots allt midsommar), ehe. kom dock inte hem förrän runt 3 inatt, då det inte verkade gå några bussar så jag fick promenera från Shoreditch High Street hela vägen hem (tar ca 40 minuter eller något) ... kanske inte det roligaste jag har gjort, nej. men jag överlevde (fast har sjukt ont i hela kroppen nu).

hur som helst, lördag idag då - ska dra till jobbet om ungefär en & en halvtimme, vilket jag inte alls är så sugen på. men imorgon börjar min semester, så jag är GLAAAAAAD! ska först hänga på BBC Radio 1's Hackney Weekend & förhoppningsvis hinna se Enter Shikari, sedan på kvällen tar jag flyget hem till Sverige. känns helt sjukt, men åh så bra! nu måste jag börjar fixa mig, pusss loversss.
Postat av: miranda

oh, du ska till peace and love va?

2012-06-23 @ 14:31:21
URL: http://drinkingfish.blogg.se



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback