monday monday monday


photo: me
regn regn regn + lite utav gatan som min restaurang ligger vid.

fick gå hem ungefär tre timmar tidigare från jobbet idag. eller, fick & fick ... blev tillsagd att gå hem, så hade inget större val. för många på jobbet, för få gäster. himla seg dag, fast jag hade mestadels roligt ändå (mindre roligt när jag skulle stå i "pass" (dit all mat kommer innan den hamnar på gästernas bord) & i princip började grina för att jag inte vill tillreda smårätter som innehåller kött osv ... men en snäll kökschef erbjöd sig att göra det istället, hehe)! lite synd att gå hem tidigare ändå, behöver så många timmar som möjligt just nu eftersom att jag var sjuk ett par dagar. nåväl. ibland är det så, helt enkelt. det är ju trots allt bank holiday just nu, så då har vi inte lika många gäster som vanligt.

ANYWAY. enough of the work related talk now. har precis ätit världens senaste middag, så ska ta ett skönt varmt bad nu & sedan krypa till sängs. good night lovers!



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback