BBC Radio 1's Hackney Weekend / Enter Shikari


photos: me
 
hann dra till Hackney Weekend igår en timme innan jag var tvungen att ta tunnelbanan till Heathrow - så jag hann alltså se mina älskade lads i Enter Shikari! med leriga kängor, i mosh pits, svettandes, dansandes, sjungandes, skrikandes, & lite med en "I don't give a fuck, this is life"-attityd körde jag på helt ensam bland okänt folk. åh, vad fint det var. nu taggar jag P&L på torsdag då dessa lads ska riva stället!
 
idag är jag iallafall svintrött. skulle ha åkt till vårdcentralen nu på morgonen, men missade bussen med två minuter ... & nästa går inte förrän om två timmar, så att eh. får åka dit imorgon istället, mmh. ska hur som helst hem till Angelica idag, som jag har saknat något otroligt myckeeeeeeet, åh! efter det blir det kanske en liten runda i huvudstaden, annars bara hem & chilla. ah. pusss.
Postat av: Nikkey

jealous *_*

2012-06-26 @ 17:51:18



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback