The Amazing Spider-Man


photo: me


tog tillvara på min lediga dag igår & hängde med Josefine mest hela tiden; liten runda på stan, sedan bio, & efter det hängde vi på tre olika pubar för öl osv. perfekt måndag, om ni frågar mig!

men ah, vi såg alltså The Amazing Spider-Man, & åh vad jag älskade den! Andrew var så himla bra som Peter Parker & jag är verkligen helt nerkärad i honom (Peter alltså). vet inte riktigt om man borde jämföra den här med de senaste filmerna om Spider-Man, men om man nu ska göra det så tycker jag själv att den här var mycket bättre. så nu tycker jag att det kan bli år 2014, då uppföljaren ska komma. tack.

ps, Peter's klädstil var sjukt snygg & jag vill ha hans garderob. ok.



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback