not here to please you

äh jag orkar inte. dricker upp mitt té & säger på återseende nu.
Postat av: catarina

triist :( tycker dina london-updates är spännande! det enda jag kunde önska är väl mer bilder & så, från dina dagar osv men förstår väl att det inte alltid är lätt att få med sig kameran osv.
blev lite nyfiken på hur det kommer bli ifall jennifer flyttar in också :) hennes blogg har man (i alla fall jag) följt ett tag!

men a, det ska ju kännas värt att uppdatera. man ska inte känna att man gör det för någon annans skull.
hoppas du kommer tillbaka snart!

Svar: jag vill också ha mer bilder osv från mina dagar, haha - men jag gör sällan annat än jobbar, hänger i lägenheten, eller traskar på stan ... känns som att det skulle bli lite samma bilder hela tiden då. men jag jobbar på att bättra mig iallafall! tack tjejen!
mia

2012-07-14 @ 09:24:13
URL: http://creatingtoinspire.blogg.se



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback