hire me, please

jobbsökande i centrala staden idag - Vans (Camden), WESC (Carnaby Street + Covent Garden), & Urban Outfitters (Covent Garden) hade grejer på g som kan betyda jobb för min del! nu håller vi tummarna för att de, eller någon annan som jag lämnade cv hos, hör av sig så snart som möjligt, okej? bra, bra. vill verkligen ha ett jobb nu, aaaaah. fått för mig att jag borde jobba i en skateboardbutik btw, så måste kolla upp det lite närmare, samt höra om pappa (skateboardmästare & grejer) har några kontaktar in ze buzinezz. yeh!

avskyr btw att uppdatera från mobilen, men orkar inte ta fram datorn nu, ehe ... pusss.




1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback