exciting news!

god morgon lovers, hur mår ni idag? jag mår finfint, sitter här med en kopp kaffe & några chokladkex (nyttigt). lite drygt att uppdatera från telefonen, men jag vet inte när jag kommer vara vid en dator nästa gång & jag har något som jag måste berätta för er. redo? okej; jag ska få provjobba på två olika Lush-butiker (Regent Street & Covent Garden)! på fredag & på lördag, en till två timmar typ. åh, så himla nervös & taggad! dream coming true.

svängde alltså förbi den i Covent Garden igår för att lämna cv/cover letter, pratade med managern & fick en provtid direkt! senare på kvällen var det 'recruitment night' för den på Regent Street, där vi pratade lite & så skulle alla som var där demonstrera en valfri produkt på någon av de som jobbar där - hur nervöst som helst & jag glömde typ bort hälften av det jag tänkt säga, men managern (som jag demonstrerade body buttern 'buffy' på) gillade mig tydligen & lät mig gå vidare! YAY!

bortsett från det så är det rätt så lugnt här just nu - tar var dag som den kommer & försöker att bara njuta.




1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback