what are the clouds running from?


photo: me
random bild på moln, för att jag gillar det, ok.

idag är det lördag & imorgon är det min födelsedag. ja ni, imorgon blir man tjugotvå år. helt sinnessjukt.
har iallafall en hel del planer idag; ska besöka tatueringsstudion här nere på gatan & förhoppningsvis snacka lite design osv, sedan fixa med mina nya extensions, efter det ska jag städa min del av rummet (det flyttar in en ny brud imorgon, så vill att det ska vara fint då, ehe), & sist men inte minst så ska jag baka veganska chokladmuffins inför morgondagen. ganska bra planer ändå!

har förresten legat hemma & varit sjuk i två dagar den här veckan, men igår var jag pigg nog för jobb & idag mår jag prima - hur bra som helst! ledig idag förresten, men jobbar lunchskift imorgon. helt ok. pusss.



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback