today's look & stuff


photo: me (obviously)

inte världens bästa bild kanske, men hej hej så här såg jag ut idag när jag lämnade lägenheten en liten sväng.
besökte tatueringsstudion här på gatan för att se om tatueraren hade börjat fixa med min design ännu, men tyvärr så hade han inte haft tid. förhoppningsvis så skulle han ha något klart innan denna veckas slut iallafall, så jag ska gå tillbaka då & kolla läget (fast den andra grabben som jobbar där som assistent sade att jag kan komma tillbaka varje dag om jag vill för det är alltid trevligt, tydligen ... åh vad jag gillar dem, haha)!

bortsett från det så har jag inte gjort något särskilt alls idag. lat tjej, hej. pusss.
Postat av: sara

superfint! Haha, känns nästan fånigt att ge dig komplimanger när vi klär oss så lika, nästan som att highfiva min spegelbild!

Svar: haha, tjockt ju! high five!
mia

2012-08-13 @ 22:59:21
Postat av: mimi

fan va mysig klädcombo! hatar ordet outfit haha..
låter ju asvärt med stammishäng hos tatuerare, pepp på att se va det blir!

Svar: tack du! åh, ja, jag är också så himla taggad på att se vad tatueraren fixar åt mig - tror att det kommer bli helgrymt!
mia

2012-08-14 @ 23:56:16
Postat av: Dzana

SÅ SNYGG

2012-08-15 @ 01:32:06
URL: http://www.dzanadoo.tumblr.com
Postat av: Tiss

grym klädstil, älskar den gula mössan :D

2012-08-15 @ 01:39:34
Postat av: Sofie

Snyggis!

Svar: thanks doll!
mia

2012-08-15 @ 10:41:20
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Postat av: miranda

åååh vilken fin beanie, vill också ha en sån. så jävla fiiiint

Svar: den är BÄST.
mia

2012-08-15 @ 11:14:46
URL: http://drinkingfish.blogg.se
Postat av: Dzana

Ursäkta btw var hittar man en mössa som inte ser efterbliven ut i dvs liknande den där?! Kollar i varje klädfabrik men alla är tajta och gör att jag ser helt slickad ut : (((

Svar: jag köpte den där på Topman, men annars så har jag typ inte hittat någon alls ... har precis samma problem, eftersom mitt hår oftast är ganska stort EHEH måste ha stretchig mössa liksom. men hittar aldrig.
mia

2012-08-16 @ 20:45:41
URL: http://www.dzanadoo.tumblr.com



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback