sense; this makes none

"lägg upp mer bilder på dig själv", "visa vad du shoppar för kläder/grejer", "bilder får din vardag, ja", "tipsa om tv-serier/filmer/musik", "skriv om vad du vill, det är ju din blogg". & så gör jag det, men får ändå ingen respons eller feedback. fuck logic, liksom. älskar er ändå, ok.
Postat av: Mejva

Om du fortsätter och bringa lika härliga inlägg så lovar jag att jag ska slänga in lite mera respons och feedback ;)

2012-08-14 @ 14:25:53
URL: http://mejva.blogg.se
Postat av: Carl Penter

Inte så konstigt.. Penter hänger ju inte här inne längre.

2012-08-14 @ 17:33:26
Postat av: Isa

Gillar din blogg, den är mysig och trevlig att läsa. Kan börja kommentera mer om det inte spelar nån roll att jag bara är en random bloggläsare :) Vet att det känns ganska tråkigt när man inte får någon respons, därför jag själv slutade blogga. Men keep it up!

Svar: åh, tack så mycket du! jag blir svinglad över minsta kommentar - vem det än är ifrån, haha.
mia

2012-08-15 @ 03:10:02
Postat av: miranda

hehe, alltså, jag hade kunnat kommentera mer men sitter knappt vid datorn utan bara vid mobilen.
men när jag flyttar och livet är på banan igen så kan jag väl kaaanske skriva någon rad :*

Svar: alltså asdfghjkl gulle då! hoppas att du börjar uppdatera din blogg mera då, vill ju veta hur det går för dig med pluggandet & allt det :*
mia

2012-08-15 @ 11:17:05
URL: http://drinkingfish.blogg.se
Postat av: sara

Uppskattar din blogg ju! Tycker den är inspirerande och älskar att läsa hur det går för dig i London! Fortsätt så så lovar jag att bli bättre på feedbak! xoxo

Svar: åh, tack så hemskt mycket du xx
mia

2012-08-16 @ 10:37:18
Postat av: miranda

åh mia, jag saknar dig lite nu ju. vill springa runt på festival med dig :(

Svar: men åh, jag vill också fjanta runt på festival med dig va :( det var fint!
mia

2012-08-16 @ 14:22:55
URL: http://drinkingfish.blogg.se



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback