when I grow up

idag hittade jag min drömutbildning, så nu är framtidsyrket & livet ganska så bestämt för min del - ska söka mig in till diverse musik- & eventarrangörs-utbildningar! vet ännu inte exakt vad inom det området jag vill bli, men kan välja på bl.a turné- & konsertarrangör, projektledare, artistmanager, producent, osv osv. & hur ballt låter inte det då? åhå, blir helt lycklig i kroppen när jag tänker på det! det känns så himla rätt bara!
dock så vet jag inte riktigt om jag ska börja studera nu till hösten eller om jag ska köra igång nästa år ... vill ju hänga lite i London nu va. förvisso vet jag ju inte hur det blir med den grejen riktigt, så jag kommer självklart att söka utbildningar i år ändå! så får jag ta det då, helt enkelt. ja.

bortsett från utbildningssökerier idag så har jag även hängt hos min frisör för att uppdatera frisyren lite (ingen märkbar skillnad, men ah), sedan gjort synundersökning för att kolla så att mina linser fungerar osv, & efter det har jag mest suttit hemma. lugn & skön dag - väldigt välbehövt tbh.
men imorgon ska jag städa rummet, skriva klart cv & grejer, skriva ut saker, åka till Kista med mamma, & försöka hitta på något spännande!
Postat av: Anonym

Åh, vilken awsome utbildning! Vill veta meeeer! Var finns den? :)

2012-04-06 @ 02:30:34
URL: http://inducements.blogg.se/
Postat av: unni

har du kollat på det i kalmar? verkar fett, funderar själv på att söka det!

2012-04-06 @ 11:25:27
Postat av: mia

unni: yesss, den & en liknande i typ Nyköping tror jag. kommer söka båda, plus kanske något annat inom samma område!

2012-04-06 @ 18:56:48
URL: http://keeponrunning.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback