nobody's perf - oh wait



inatt hade jag världens bästa dröm (eller sämsta, beror på hur man ser det); jag var ute & åkte bil med mamma i typ England, & på vägen mötte vi Rou från Enter Shikari. vi stannade & började prata med honom, varpå han frågade om jag ville hänga med till deras turnébuss - vilket jag ju självklart ville. så hängde med dit & blah blah blah, gick iväg med Chris för att köpa kaffe & han hånglade upp mig mot väggen i butiken. seriöst. blir typ helt pirrig i magen när jag bara tänker på det, haha ... han är ju trots allt dröm-mannen, liksom. åh. ångesten när jag vaknade.

men jag är ganska glad ändå - idag är min sista jobbdag & när den är slut ska jag träffa min finaste Elin för lite öl! pusss!



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback