if we make it out alive


photo: me

två veckor har nu passerat sedan jag kom tillbaka hit. allting känns faktiskt hur bra som helst, & igår hade jag en sådän där dag då jag inte kunde göra annat än att le & älska livet. hade mitt tredje (& sista) träningspass på jobbet igår, så jag ska väl vara en någorlunda fullärd servitris nu - måste dock öva på det där med att bära flera tallrikar osv samtidigt, samt lite grejer om hur man ska lägga upp gästers beställningar blah blah. hade iallafall roligt på jobbet igår, trots att det vid ett tillfälle var jättestressigt & jag knappt visste vad jag skulle göra ... men det löste sig. annars så är lunchpassen ganska så lugna, så jag föredrar de istället för kvällspass. yeh.

annars så var gårdagen även bra för att vädret var helgrymt - det har regnat så gott som varje dag den senaste veckan, men igår var det soligt & mysigt! drog även ut i Camden på kvällen med lite folk, vilket var finfint. vill börja hänga där lite mera, ja. någon som vill hänga med mig?
Postat av: Sofie

Låter ju helt awesome tjejen! :)

2012-04-22 @ 14:57:36
URL: http://themusicneverstops.blogg.se/
Postat av: felicia

Härligt att de löser sig! :D Vill komma å hälsa påååå:((((



SV; HAHA mEEENNnn vet inte va ja ska säga ju!

2012-04-23 @ 12:51:45
URL: http://katkarapus.blogspot.com
Postat av: Carl penter

Camden är ju ingen höjdare väl? har haft en par kompisar som bodde där men dom trivdes tydligen inte alls!



Vad är det som är bra med denna del utav London? bor du där i närheten eller?

2012-04-23 @ 14:08:46
Postat av: Frida

Åh vad bra du verkar ha fått det! Kul att höra att du fått jobb, boende och allt sånt :D!

2012-04-23 @ 18:10:56
URL: http://indignation.blogg.se/
Postat av: mia

Carl Penter: nej, Camden är asgrymt! kan inte säga hur det är att bo där, då jag inte gör/har gjort det - men stället i allmänhet är riktigt sjyst, särskilt utelivet.



jag bor i Bethnal Green, alltså östra London. ska tydligen vara rätt sjyst uteliv här också, men jag föredrar nästan Camden.

2012-04-23 @ 20:32:42
URL: http://keeponrunning.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback