come now & leave with me, this place is almost empty

idag tar jag en packad väska & sticker till Falun tillsammans med halva familjen. kort visit hos farmor & farfar bara, lite mys & sådär.
ingen uppdatering i helgen alltså, men det överlever vi nog. fast om ni ändå får för er att kika in här så kan ni ju berätta något eller så!
Postat av: felicia

re; ah det hade varit kul :'> Har en bror i Uppsala som jag kanske kan sova hos om du tycker det blir knöligt, men det är ju också en bit från Stockholm så.



Menar de! Kuligare att vara där ett tag. Ska kolla när det går något bra flyg hem, men ah. Stannar nog kanske till/över helgen eller så ;o Beror ju på vart jag ska sova.

2011-09-30 @ 16:22:49
URL: http://katkarapus.blogspot.com
Postat av: Frida

re: Det tycker jag! :>

Yay! Det låter bra, ingen annan orkade liksom haha :c

2011-09-30 @ 20:16:47
URL: http://indignation.blogg.se/
Postat av: NJ

tja, kan berätta att jag följt dig ett tag och tycker du är bra. känns inte som att du själv tycker du är så bra alla dagar. keep on running och ha't så skönt hos släktingarna

2011-09-30 @ 20:55:32
Postat av: alexandra

Saknar ju faktiskt dina uppdateringar!



re: taack!:*

2011-10-03 @ 18:03:08
URL: http://atypi.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback