what's going on:

x imorgon drar Fairtrade Ambassadör-kursen igång, så de kommande fem tisdagarna har jag något att göra
x ryktet sägar att Enter Shikaris nya album (A Flash Flood Of Colour) släpps 9:e januari 2012!!
x jag har fyra jobbansökningar som ska fixas - så nu håller vi tummarna lite, okej?
x move out of my fucking way, 'cause i'm coming through again
Postat av: felicia

ah lycka till med kursen & jobb!<3 want a job 2, blaha.

2011-10-10 @ 20:25:09
URL: http://katkarapus.blogspot.com
Postat av: Dzana

Håller tårna!!!

2011-10-10 @ 23:32:50
URL: http://www.nannadoo.tumblr.com
Postat av: Josefin

sv: Tack! Jag hoppas jag väcker nån liten tanke hos någon köttätare som läser min blogg i alla fall. Önskar att hela vegetarian/vegangrejen skulle avdramatiseras lite, i alla fall i köttätarnas ögon. Det skulle ju göra skillnad om alla förstod att det inte är så himla farligt att äta vegetariskt nån eller några gånger i veckan i alla fall, utan tvärt om.

2011-10-11 @ 08:06:53
URL: http://todaysvomit.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback