today's enterprise;

fyra jobbansökningar skickade - check! fast tre var till samma företag, men olika positioner/tider typ ... haha, aja.
imorgon ska jag nog förbi macken nere vid slottet & snacka jobb också. vill verkligen inte jobba här ute, men som det ser ut nu så lär jag bli kvar här i ett par månader till iallafall - så då kan jag ju lika gärna försöka skaffa jobb här, snåla med pengarna & sedan sticka iväg någonstans för ett nytt liv. har lite tankar & planer för framtiden, men än så länge är det inte mer än just tankar & planer - så jag tänker inte berätta något, ehe.

imorgon blir det huvudstaden under dagen & sedan fairtrade ambassadörs-kurs på kvällen! förra veckans blev inställd pga sjukdom, boooo.
men ah, nu ska jag stjäla lite choklad av mamma & dra ännu ett avsnitt av It's Always Sunny In Philadelphia. good night, lovers.
Postat av: alexandra

Åhhh jag vill också bli fairtradeambassadör, hoppas du får massa kul ut av det!



re: Alltså, den textraden fick mig att grina så himla mycket, får mig att inse hur mycket min bror missar och allt. Vi är så hemska mot våra barn.

2011-10-25 @ 10:31:42
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: Frida

re: hihi jaa hon är så fin! Blir så glad i hjärtat. typ. :D

2011-10-25 @ 11:32:49
URL: http://indignation.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback