vegan dr. martens boots? yes, please!



i våras lanserade Dr. Martens en liten kollektion med helt veganska kängor, & självklart så är jag sugen på ett par.
lite udda att de kostar precis lika mycket som kängorna i läder, men ah. de ska hålla lika bra & vara i jättebra kvalité, so I guess it's worth it!
Postat av: alexandra

Jag är jättesugen på martens veganska! Men helst vill jag nog ha i läder, fast second hand. De vet jag håller i 30 år liksom. Besvikelse på modekungen - som vanligt.:(



Jag var i stockhlm och gick på august burns red, så var bara där en natt.;(

2011-10-27 @ 21:07:09
URL: http://aypi.blogg.se/
Postat av: alexandra

Re: Ja skvallra om kvalitén till mig direkt! För är de lika bra som vanliga - så är det såklart såna jag vill ha, men jag har svårt att tänka mig att de håller lika bra. Hur gärna jag än vill.



Och ja, på sätt och vis stödjer man det ju - så jag kommer aldrig börja köpa " bara skinnsaker". Men vet man att man vill ha en, och endast en ryggsäck - så är det ju mycket bättre i skinn, än i fake som kommer gå sönder direkt. Så för mig är det att jag vet att jag vill ha, och behöver, ett par svarta kängor, och Martens fungerar för mina stackars ben - och då känns det bättre med skor som håller 20 år, än 1 år (alá Din Sko).



Men såklart upp till var och en! Och jag kommer aldrig uppmuntra det, men inte tala ner det lika mycket som köttkonsumtion liksom. :>

2011-10-27 @ 21:47:20
URL: http://aypi.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback