sunday, i don't care about you

aaaaah, är så trött att jag inte ens vet vad. dricker varmt vatten med ingefära, citron & honung för min ömma hals, samt kollar på ett avsnitt av The IT Crowd. fokusen är inte riktigt här. men har haft en förjävla fin helg iallafall åh ni skulle bara veta. livet är bra, men inte problemfritt. puss.

ps, jag gjorde typ inget av det som jag hade planerat för veckan, ehe. har egentligen mest bara varit sjuk & sedan hängt i en annan stad. fint.
ps2, om två veckor så är vi i London.



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback