last friday night;

oj oj, vilken sjyst fredag jag hade igår! först middag med mamma & lillebror på Vapiano i Stockholm, sedan Uppsala för en ganska så chill tidig-födelsedagsfest för Alexandra, & efter det hamnade jag i en lägenhet med annat fint folk (bl.a Stephanie). de tre timmarna innan vi somnade spenderades med tv-spel, musik (allt från Lasse Lindh till Bring Me The Horizon), prat & mycket skratt!

drog hur som helst hem runt halv två idag, & sedan dess har jag bara ätit lasagne & suttit här. ska nog dra senaste avsnittet av The Big Bang Theory snart, & efter det senaste Fringe (som är så jävla bääääässst)! mycket mer än så kommer jag nog inte ägna mig åt den här kvällen. xx.



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback