don't know what to do

seriöst, min blogg är typ tråkigast ever just nu. har varit less på hela grejen i någon månad, men vet inte vad jag ska göra.
känns som att jag har tappat suget & inspirationen lite. känns som att det jag lägger upp bara är ... tråkigt. eller?
idk, har lite feber & kanske halsfluss nu iallafall. hatar att vara sjuuuuuuuuukasdfghjkl.
Postat av: m

aldrig tråkig blogg, gillar dina inlägg, en schysst random bild o jag är nöjd iaf haha.

du är as fin btw! verkligen :)

2011-11-22 @ 09:05:44
Postat av: Malin

Sluta inte blogga, du och din blogg är för bra för det! :)

2011-11-22 @ 09:24:55
URL: http://firewolf.blogg.se/
Postat av: HANNA

fin design!

2011-11-22 @ 16:10:03
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: sara

jag gillar din blogg! inte sluta! speciellt inte som du snart åker iväg till england, det vill man ju höra allt om!

2011-11-22 @ 17:49:08
Postat av: Anna

Kan du inte lägga upp inspirerande bilder från tumblr?? eller kanske lite om vad som kommer bli ditt nya liv i london, typ vad du vill se och uppleva där?

2011-11-22 @ 18:35:52
Postat av: Suzanna

Re: Söt du är. & ja vinterhalvåret är hemskt, och speciellt veckorna innan lovet där det är fullsatt med prov och inlämningar så man vet knappt vart man ska ta vägen eller satsa på. Ska försöka tänka positivt, men det är så svårt. Speciellt när jag bara sitter ensam hela dagarna, sakar lixom någon sorts närhet. Men tack för att du bryr dig <3

2011-11-22 @ 19:16:27
URL: http://suzannakarlsson.blogg.se/
Postat av: evelina

re: precis, man slösar så mycket tid på att tycka och tänka illa om sig själv, fett onödigt!

2011-11-23 @ 12:48:54
URL: http://hhivefive.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback