we'll sneak out while they sleep and sail off in the night, we'll come clean and start over the rest of our lives

just nu så orkar jag inte riktigt något alls. humöret sjönk på bara ett par minuter, kul kul.
är rätt så less på mitt hår tbh. tycker att topparna är för tjocka & raka typ, samt att jag blekte dem för några dagar sedan i ett försök att få till något sådant här. kan ju säga att det inte alls blev lika snyggt & att jag nog tänker färga allting mörkbrunt igen. samt försöka klippa det lite. ah.

other news då? jag är helt sjukt less på min garderob (& min kropp) också, men orkar inte ens gå in på det ämnet.
fortfarande inget jobb heller, men har jag tur så har jag hittat en grymt bra utbildning för hösten iallafall. pluspoäng där.
antar att livet flyter på annars, som vanligt. försöker komma igång med träningen också, för att bli lite fit. får se hur det går, wish me luck osv.

aja, nu ska vi inte sitta här & gnälla. solen skiner, jag har flingor & över 600 avsnitt av Pokémon att se. later dudes!
Postat av: Suzanna

Har med värsta kläd/kropps/hår-ångesten. Typ som alltid.

Hatar det, vill vara glaaad.

Btw, om du orkar och vill kan du ju gärna lägga upp lite fler dagens outfit! Du klär dig assnyggt!

2011-05-12 @ 18:09:35
URL: http://suzannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Lisette

Jag känner precis likadant, är trött på mig, min garderob, mitt hår, min kropp, allt. Jag tycker hur som helst att du är jättefin oavsett :*

2011-05-12 @ 18:26:10
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Suzanna

Håller med Lisette. Blir jätteglad av det du skriver till mig btw, du är så snäll! Önskar bara att du kunde ge dig själv samma ord som du ger till mig för dom passar nästan bättre in där. Du är jättefin! Men jag vet att man oftast inte tar till sig av vad andra skriver (tvärr) utan det är nåt man får jobba på själv men jag hoppas du mår bättre snart<3

2011-05-12 @ 18:40:01
URL: http://suzannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Dzana

Mia du är en av mina största inspirationskällor, eller hur man ska put it. Tycker ändå jag har rätt att säga så för jag har "vetat om dig" och så jättelänge. Du är a free bitch och unik och ibland undrar jag hur vi kan vara vänner. Du är verkligen en av de bästa vännerna jag har och vi ses inte ens eller pratar i telefon ofta men ändå lyckas du vara det för att man alltid kan prata om dig om typ vad som helst. Känns skitgay att skriva det såhär öppet, på en bloggkommentar liksom, men det är bara för att jag fortfarande sitter och tänker på hur jag ska formulera mig när jag skickar brev. ÅH FINAST ÄR DU.

2011-05-14 @ 13:56:59
URL: http://nannadoo.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback