i'm not just doing it for the refund

har jag nämnt att jag brukar lämna tillbaka det mesta av det jag köper? ungefär vartannat plagg (eller vad jag nu köpt) lämnar jag tillbaka. till största del beror det nog på min köpångest/beslutsångest, men mitt halvkassa självförtroende väger nog in en del också skulle jag tro.
har t.ex lämnat tillbaka en av jackorna jag köpte förra veckan, en body & ett linne. ska kanske även lämna tillbaka den andra jackan.

& så är det det där med att jag inte riktigt vet vad jag trivs i eller vad jag gillar. & att jag inte riktigt tycker att jag ser bra ut i någonting.
är iallafall glad över att man faktiskt får lämna tillbaka de flesta kläder osv, annars skulle jag nog aldrig shoppa, haha ..
Postat av: it's hard times for dreamers.

jag gör likadant. man är jättefin i det i affären, så ser man bara fet ut i det hemma..

2011-05-07 @ 11:42:32
URL: http://heartsrevolution.blogg.se/
Postat av: Lisette

sv; Hihi, Aw :D Dom var faktiskt väldigt goda!

2011-05-08 @ 02:16:23
URL: http://lissielimelight.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback