diamond version


photo: me


vad jag ägnat mig åt de senaste dagarna; Pokémon Diamond Version till Nintendo DS.
i början när jag köpte det så fastnade jag inte riktigt, men det var nog mest för att jag då fortfarande sörjde min raderade fil på mitt Pokémon Emerald. men nu jävlar är jag igång här! klarade nyss det femte gymmet i Hearthome City, så nu kan jag använda HM(Hidden Machine)-movet Surf & ta mig till Canalave City för att träffa en gubbe som kan hjälpa pokémons att glömma HM-moves. ska alltså få min älskade Bibarel att glömma Rock Smash (som egentligen är helt onödig för den) & istället lära den Hyper Fang. mmh, kommer bli så awesome!
ska även träna upp min Pachirisu, så jag har två starka electric type pokémons! & så måste jag skaffa en fire type pokémon, hm hm.
just nu består mitt team iallafall av Roselia, Prinplup, Luxray, Staravia, Barboach & Haunter (men de två sistnämna byter jag ut ibland).

haha, tror inte att någon direkt finner det här intressant, men eh .. min vardag består av tv-serier & pokémon just nu.
Postat av: it's hard times for dreamers.

neej vad mysigt! älskade att du länkade tillpokemonen med ♥

2011-05-05 @ 10:06:15
URL: http://heartsrevolution.blogg.se/
Postat av: elsa

ÅH VI MÅSTE MÅSTE MÅSTE BATTLA KOMIGEN SÄG ATT DIN ROUTER GILLAR WI-FI? Jag började också om för ett tag sedan, mina pokemon är i cirkus lvl 37 nu tror jag!

2011-05-06 @ 09:43:22
URL: http://hysteria.bilddagboken.se
Postat av: mia

Elsa: (hoppas att du läser detta, annars skriver jag sen på fb)

jo, min router har wi-fi (använder det för min dator)! har dock aldrig provat att koppla mitt DS till den osv, men det borde väl gå. & SJÄLVKLART MÅSTE VI BATTLA!

fast jag har typ bara två pokémons som är över lvl 35, det flesta är runt 30 :$$

2011-05-06 @ 09:46:32
URL: http://keeponrunning.blogg.se/
Postat av: elsa

BRAAAAAAA

alltså nu har jag nördat mer, så mina är typ... strax över fyrtio... höh.. så. Skriv till mig när dina är lite högre nivå, så hookar vi upp. :$

2011-05-08 @ 22:45:12



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback