today // gotta get a job now

så, idag har jag besökt huvudstaden & lite olika butiker för att prata jobb. fick lämna cv på vissa, medans andra hänvisade till mejl/hemsida. alla var trevliga, somliga mer än andra, men just en personalansvarig var helt underbar. åh snälla, ge mig jobb i den butiken!
detvar faktiskt inte så svårt & jobbigt som jag hade föreställt mig. ärligt talat så var det faktiskt rätt roligt & jag kommer definitivt att göra det igen.
mötte även upp mamma för lunch, vilket var hur mysigt som helst! måste göra det flera gånger alltså, nu när hon ändå jobbar i stan & allt.

på tal om ingenting; jag beställde nytt löshår igår & idag fick jag mejl om att det hade skickats, så snart är jag fin igen.



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback