I've got a bulletproof heart (my life is amazing now)

hemkommen från Stockholm & allting nu. konsert med My Chemical Romance igår + skivsignering med Rise Against idag.
konserten igår var hur bra som helst! dock var inte jag lika bra & grinade till de flesta låtarna. men så är det ibland. kan inte hjälpa att deras låtar berör mig så förbannat hårt. hade bästa sällskapet & ett av de bästa banden vid min sida typ, kunde inte annat än vara lycklig till tusen!

& ah, skivsignering idag. jag var utan sällskap & började grina så fort jag såg dem sitta där inne på Sound Pollution. Zach var den som satt först & så fort han såg att jag grät frågade han "what's wrong?" & jag förklarade att det var för att jag inte har råd att gå på deras konsert ikväll, varpå han frågar vad jag heter. innan jag riktigt hinner förstå vad som hänt så står jag & skriver upp mitt namn på deras gästlista. någonstans där emellan hann jag även med att hälsa på Joe & Brandon, samt krama Tim (som är min dröm-man for real) & säga att jag älskar dem.
så ikväll blir det konsert igen alltså. jag har inte fattat det ännu, men fan vad bra det kommer bli!
Postat av: veronica

nejfyfan va coolt!?!

aviiiiiiiiiis *:

2011-03-19 @ 18:12:16
URL: http://mantheniel.blogg.se/
Postat av: paij

fan va underbart att du kom in på listan sådär! (Y)

2011-03-19 @ 19:17:01
URL: http://rubyredlips.blogg.se/
Postat av: cecilia

Hade så gärna velat gått på mcr men blev inte av :c och fan vad häftigt att du kom in sådär o: Azum!

2011-03-20 @ 13:56:58
URL: http://havefaithinme.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback