Super 8 // Abrams + Spielberg = epicness


drog in till huvudstaden lite halvt spontant för att kolla på Super 8 som hade premiär idag.
orkar inte ens försöka hitta ord för hur sjukt jävla bra den var. skrattade, grät, blev rädd & hade världens bästa känsla i hela kroppen.
vill leva lite samma liv som de i filmen. fast minus allt det "dåliga" som händer då. Joe var för övrigt sötast i världen & Cary var underbar, mhm.

men ah, har planerat att se den iallafall en gång till på bio, för den var så bra. jag fick lite samma känsla som när jag såg Cloverfield på bio & den såg jag ju två gånger (två dagar på raken också, haha). vill se den igen nu. hej då.
Postat av: Lisette

Åh, nu blev jag ju jätte intresserad av den filmen :D Vet inte ens vad den handlar om, men du skrev det så fint så jag nästan måste de den!

2011-06-18 @ 00:58:23
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Lisette

sv; Haha, ja jag får nog ta och göra det! <3

2011-06-18 @ 12:15:08
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Steph

Vill också se den :D

2011-06-18 @ 21:32:26
URL: http://cidien.blogspot.com



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback