new in; weleda face products





något som jag inte tror att jag har nämnt särskilt mycket här i bloggen är mitt intresse för hud- & kroppsvård, samt hur noga jag är med vad produkter innehåller. jag försöker att undvika onödiga konserveringsmedel, mineraloljor, parabener & diverse annat skräp. & självklart vill jag inte att produkterna jag använder ska vara djurtestade!
jag har tidigare använt rengöring & ansiktskräm från Mary Kay, vilka var helt okej för min hy men absolut inte värda det höga priset. nu när det var dags för nya produkter så valde jag att prova dessa två (se ovan) från Weleda's Almond-serie. de är helt fria från konserveringsmedel, parabener, parfym, mineraloljor & nanopartiklar. har testat de i ett par dagar & för min blandhy är de helt perfekta! kan köpas här.

en bra lista på olika ämnen som man borde försöka undvika finns här, ifall någon är intresserad.
Postat av: Dzana

Så himla hemskt att Loreal som har bra mascara antagligen är en av de värsta. Måste verkligen testa något nytt efter att mascaran är slut!

2011-06-03 @ 21:29:11
URL: http://nannadoo.blogg.se/
Postat av: alexandra

Åh jag önskar jag hade ... jag vet inte, något? så jag kunde kolla upp mer. Men lush försöker jag ersätta allt jag har hemma med iaf.

Har du något med tikei att rekommendera? har funderat på att beställa aslänge men inte vågat mig på det haha:(

2011-06-03 @ 22:09:16
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: Tiss

Lumene har också bra produkter :) speciellt serien sensitive touch, innehåller ingen parfym och sånt shit ^^

2011-06-04 @ 14:30:00



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback