my every day life // japanese anime

klev ur sängen för ungefär tjugo minuter sedan. sitter nu här i min sparkdräkt & dricker té, precis som jag gör alla andra dagar. så fort téet är uppdrucket ska jag äta en macka & dricka o'boy (mackan passar inte ihop med téet, så ah). ska nog kolla på någon serie också, as usual.

jag har nyligen tagit upp hela grejen med animeserier igen. vet inte om ni vet att jag var ett stort fan av Japan & hela grejen för ett par år sedan? intresset försvann dock någonstans på vägen, vilket är både på gott & ont, men jag tänkte försöka börja kolla på en del anime igen iallafall.
så, jag har börjat kolla på en serie som heter Kore wa Zombie desu ka, vilket betyder "är det där en zombie?" (se, jag kan fortfarande min japanska). den är lite udda, men jag gillar verkligen hur den är tecknad & karaktärerna har sin charm. helt okej, med andra ord.
Postat av: Vewe

Skriv sen om den var bra!

kanske är dags även för mig att försöka ta upp det igen.

2011-06-21 @ 22:49:49
URL: http://vewe-bloodyidiot.blogspot.com
Postat av: Linda Nylund

Hej! vad rolig din blogg verkar! lär med all säkerhet läsa din blogg lite mer! =P Ha en kul dag :p

2011-06-29 @ 03:42:19
URL: http://jade.se



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback