make tea, not war

kör på ovanstående filosofi idag. inte för att jag någonsin har skapat ett krig, men man har ju inre slagsmål med sig själv ibland, så ah.
idag har jag planerat att klippa håret lite, kolla på en film om The Zeitgeist Movement, dammsuga & åka rullskridskor.
får väl se om jag lyckas göra något utav det, eller om jag spenderar dagen i min pyjamas tillsammans med olika tv-serier (like always).

vad har ni planerat för idag? eller för den kommande veckan? tell me something, lovers.
Postat av: Suzanna

Låter ju asmysigt <3

Jag ska gå i skolan tills på fredag då jag slutar. Sedan på lördag åker jag till mamma i Varberg och efter några dagar till pojkvännen en sväng.

Hoppas du får en fin vecka du med! puss

2011-06-14 @ 17:58:44
URL: http://suzannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Suzanna

Men oj vad gjorde jag? Har google chrome och automatisk ifyllning och råkade trycka enter eller något i föregående kommentar? Nåja den är bara att radera :)



re: Ja testa på! Lägg gärna ut resultat eller något senare :D Lycka till

2011-06-14 @ 19:52:41
URL: http://suzannakarlsson.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback